23 Haziran 2015 Salı

Kış Gününde Mezarlık Muskası

Hava soğuk
Kar yağmaya yakın
En çok huzur bulduğum yerde kabristandayım.
Oturup dertleşiyorum geri getiremediklerimle

Yukarı doğru bir bayan çıkıyor,
İçimden o da bu soğukta gelmiş, demek ki onunda acısı geçmiyor geçmeyecek diyorum.
Sonra çeşmeye gittim, baktım o bayan toprağı okşuyor, içim sızladı toprağını seviyor diye düşündüm.

Tekrar dönüp baktım ki iş sevme işi değil, mezarı eliyle eşiyor. Anladım ki bir şey koyacak,
Hangi mezarın başında olduğuna baktım hemen kafa mı çevirdim.

Bayan mezarlıktan gittikten bir müddet sonra eştiği mezara gittim, ve elimle koymuş gibi bıraktığı muskayı buldum.

İnanamadım, gördüğüm halde yine inanmak istemedim.
İnsanlar neden bir muskadan medet umuyor?
Mezarlığa konulmuş bir muska iyi niyetli olabilir mi?
Allah böyle insanları islah eylesin
Doğru yolu göstersin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsunuz?