23 Haziran 2015 Salı

Taze çıktı: Yumurta Muskası

yumurta muskası yumurta büyüsü
Gördüklerim karşısında söylenecek söz;

Taşlanan şeytanın şerrinden

İnsan kılığındaki şeytanların şerrinden Allah'a sığınırım.


Merhaba Arkadaşlar, bugün yine mezarlıktaydım, Büyüklerime ziyarete gittim.Mezarlıkta dua ederken ablam ellerini yıkamaya çeşmenin yanına gitti.Çeşme dediysem kerametli çeşme ablam ne zaman bu çeşmede ellerini yıkasa bir muska gömeni görüyor.Bugünde Ramazan eee tabiki oruçluyuz ablam yanıma gelerek kadının mezara muska gömdüğünü görmüş ve bana söyledi, kadında çarşaflı uzun boylu ve heybetli önce ayak ucuna sonrada başucana olmak üzere 2 muska gömdü mezarlığa, eee tabi ki aradan zaman geçirerek bir heyecanla mezarlığın başına geçip hemen resimlerde gördüğünüz muskayı buldum.

yumurta muskası yumurta büyüsü
Gördüklerim karşısında söylenecek söz;

Taşlanan şeytanın şerrinden

İnsan kılığındaki şeytanların şerrinden Allah'a sığınırım.

ama bunu imha edemedim çünkü yumurta muskası diğerleri gibi kağıt değildi, öylece mezarlığın üstünde bıraktım, yarın tekrar mezarlığa gidip muskanın yerinde durup durmadığına bakacağım . Şu Ramazan günü aklım almıyor bari şu mübarek günlerde yapmayın yahu , ama bir daha ki sefere onları affetmeyip sizlere söz veriyorum resimlerini ve videolarını çekip size yayınlayacağım Muskacıların büyücülerin şerrinden Allah Cümlemizi korusun. .Sağlıcakla Kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsunuz?